EMANUEL GARCIA: NO QUIERO POLÉMICAS PERO NO HUBO NINGÚN EMPUJÓN

z-vidal-emaFoto A. Lodi

L’IHC CALAF GRUP ja pensa en el Vilafranca. I ja ha començat a treballar per recuperar els punts perduts dissabte a Les Comes contra el Lloret. Els arlequinats ho han fet amb una sessió de vídeo i un entrenament posterior. Ha estat la primera presa de contacte en una setmana de 4 dies… L’empat contra el Lloret demostra la dificultat d’aquesta Ok LLiga i la necessitat de preparar a consciencia cada partit. D’entrada aquest dilluns ha servit per treballar progresivamnt, estirar cames i ajustar coses a nivell col.lectiu i individual. Els de Ferran López han de continuar treballant amb disciplina i creixent com a equip

Un dels protagonistes, indirectes i voluntaris, del partit contra els lloretencs va ser l’argentí Emanuel Garcia que va veure com els àrbitres no li marcaven un penal a favor en l’últim minut de partit i a més li ensenyaven una targeta blava que va posar en perill la remuntada que els arlequinats havien protagonitzat. La mevaweb parla amb el golejador argenti el mateix dia que ha protagonitzat l’anècdota de l’entrenament. L’ex-jugador i ex-entrenador igualadí, Jaume Vidal, li ha portat la samarreta que es van intercanviar quan Emanuel va venir a Igualada, sent júnior, en una gira amb el seu equip d’origen, l’Estudiantil. Després de la trobada que recull la fotografia el mateix Jaume Vidal ha explicat com ha anat:

“Be, be. Curta però ha estat beé, perquè al veure la camiseta ha dit: … ahhh…..usted…. Se’n recorda molt de la gira i dels partits que van fer per Catalunya, i que havien guanyat el Barça junior… etc..  Li hi he desitjat benestar per aquí amb nosaltres, i ha dit que “por allà nos veriamos”..

Records d’una trobada molt millors que els que l’internacional argentí te, sens dubte, del seu debut a l’Ok LLiga.

P- Emanuel, només vam poder quedar-nos un punt en l’estrena.

EMANUELSi. Fue un partido demasiado duro. Más duro de lo que imaginaba. Estuvimos siempre atrás en el marcador … no nos vimos cómodos en la pista en algunos momentos. Ellos defendieron mucho. Estuvieron muy cerrados. Y en lo personal. estba completamente marcado. No tuve ni 10 centímetros de libertad en todo el partido y fue muy difícil jugar. Luego… a mi no me gusta hablar de arbitrajes pero…

P- Doncs t’haig de preguntar per ells… perquè t’expulsen en una jugada on et fan penal …

EMANUEL – Bueno. La verdad es que yo no comprendo que cobraron los arbitros. Creo que si no quiere cobrar penal no lo cobra pero después que no inventen que hay un empujón. No quiero entrar en polémicas…

P- Però no hi va haver empenta?

EMANUEL- No, no, no… además que sentido tenia. Si no cobran penalty y siguen tengo que bajar, quedan 40 segundos y no pueden hacer gol. No hay tiempo para historias ni para nada. No quiero entrar en polémicas ni quiero decir nada. Todos tenemos derecho a equivocarnos. O a decidir lo que decidan. No creo que haya mala intenció ni mala fé. Pero te queda la mala sensación que no hiciste nada… y además obligar al equipo a jugar 40 segundos en inferioridad y con una FD en contra con todo lo que esto implica. Pero aparte de esto creo que el partido fue muy duro. Sin espacios. Sin grandes ocasiones por nuestra parte. El Lloret hizo excelente lo que vino a hacer. Ellos se llevan un punto muy merecido. Y nosotros también un punto merecido. Pero me voy pensando que perdimos dos. 

P- Que s’hauran d’intentar recuperar a Vilafranca.

EMANUEL- Si, si. Esto recién empieza. Y puntos como estos van a perder todos porque es una liga larga y competitiva. En Vilafranca las cosas cambiaran. Nos preparamos fuertes y allí seguiremos la evolución y creo que va a haver un resultado positivo y que recuperaremos los dos puntos que dejamos por el camino.

P- Has fet una promesa de gols al mister … mantindrem la xifra en reserva fins que la superis… però és molt alta.

EMANUEL- Bien… creo que en partidos como el del sábado es muy difícil marcar porque son defensas muy cerradas, con un jugador que me siguió hasta el baño… se hace muy complicado pero simepre me acompaña la ambición … es básica para ser competitivo. Me pongo metas altas para tener que trabajar mucho y tratar de conseguir los resultados.

P- Però la xifra és alta alta…

EMANUEL- Creo es alcanzable. Puede parecer alta… no conozco mucho la liga y no se como me encontraré pero haciendo una comparación con las temporadas pasadas si no hay lesiones y no pasa nada estraño creo que lo podremos hacer.

 

 

 

 

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *